קרית צאנז: התושבים מתוסכלים מגל פריצות, הקהילה מגבה את המשטרה

    "נחרדנו והזדעזענו עמוקות כי אמש היו כאלה שהיכו אדם חשוד ברחובה של עיר. בוודאי אלו קומץ של שוליים ממחננו, אבל בוודאי שהמעשה המחפיר שלהם מטיל קלון על הקריה כולה, בפרט שעדיין אין כל הוכחה ברורה כי אותו איש מוכה אכן אשם במשהו"
    ישראל פריי 1 Comment on קרית צאנז: התושבים מתוסכלים מגל פריצות, הקהילה מגבה את המשטרה

    תקיפתו של עובד מי נתניה ע"י תושבי קרית צאנז, פתחה תיבת פנדורה • תושבים בעיר מתארים מציאות בלתי נסבלת של גל פריצות וגנבות • ההילה במכתב רשמי: "אין שום היתר לאף אחד מאיתנו לעשות דין לעצמו"

    "נחרדנו והזדעזענו עמוקות כי אמש היו כאלה שהיכו אדם חשוד ברחובה של עיר. בוודאי אלו קומץ של שוליים ממחננו, אבל בוודאי שהמעשה המחפיר שלהם מטיל קלון על הקריה כולה, בפרט שעדיין אין כל הוכחה ברורה כי אותו איש מוכה אכן אשם במשהו"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקרה תקיפה קשה של עובד חברת מי נתניה שהגיע לקריאת מונים בבנייני מגורים בקרית צאנז, עורר סערה. האיש שנחשד כגנב, הוכה באופן נמרץ ע"י התושבים, ונזקק לפינוי לבית החולים כשמצבו הוגדר בינוני.

    נחשד כגנב: תושבים בקריית צאנז בנתניה תקפו באלימות עובד עירוני

    אך מסתבר כי המקרה הקשה היום מגיע על רקע מתיחות הולכת וגוברת בשכונה, המתמודדת עם גל גנבות רחב ממדים, כשלטענת התושבים, הם עומדים חסרי אונים מול מקרי הפריצות לבתים ולאולמות אירועים בקריה, שאינם זוכים למענה יעיל על ידי המשטרה.

    "איפה היו 12 הניידות שידעו לרוץ אתמול לצאנז כשגנבו לתושבים תכשיטים יקרי ערך מחתונות ובר מצוות", תהה גורם בקהילה שטען להגזמה פראית בתיאורי התקיפה של איש מי נתניה. "כשאין משטרה שמטפלת, אז התושבים נאלצים להגן על עצמם בצורה לא מקצועית", קבע והוסיף בסרקזם: "שהמשטרה רק תלמד אותם לזהות נכון את הגנבים אם היא לא יודעת לטפל בהם בעצמה…"

    ובתוך כך, בקהילת צאנז פרסמו מודעה ובה התנערו ממעשה התקיפה, וקראו לציבור שלא לנקוט בשום צעד עצמאי ללא עירוב המשטרה. "נחרדנו והזדעזענו עמוקות כי אמש היו כאלה שהיכו אדם חשוד ברחובה של עיר. בוודאי אלו קומץ של שוליים ממחננו, אבל בוודאי שהמעשה המחפיר שלהם מטיל קלון על הקריה כולה, בפרט שעדיין אין כל הוכחה ברורה כי אותו איש מוכה אכן אשם במשהו".

    c3aaa1bfd490b063e7d61f8de2190165

    בקהילה מחזקים את האמון ברשויות, ואומרים: "במסגרת העירנות המוגברת יש להודיע מיידית בכל שעה לגורמים המוסמכים ה"ה רשויות החוק והמשטרה, על כל חשד שמתגלה, גדול כקטן, וגורמים אלו יודעים היטב איך לטפל בכך בצורה הטובה ביותר. אין שום היתר לאף אחד מאיתנו לעשות דין לעצמו, גם אם סבור מאן דהו כי חשדו אמיתי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בבקשה הסירו את התמונה המעטה מקרית צאנז טבריה שנהנת דווקא משקט מוחלט בענין זה.